kolmapäev, 18. juuni 2014

Suvi tuli

Nagu arvata oligi, siis eile oli taas Fürka juurde tööle minek. Kuna mina olin aga eelneval päeval nii tubli (vaat et Kanada parim kivipildur) siis mul oli lausa valida, kas minna Fürksi juurde kivi loopima või siia samasse zucchinisid korjama. Otsustasin, et lähen hommikul ikkagi zucchinide peale välja. Üpris ebamugav tegevus, pean tunnistama. Põld oli märg ja nii ka minu püksid kuni põlvedeni ja jalanõud ning jaheda tuule käes oli lausa ekstra ebamugav. Korjasime vist 13 ämbrit ja seejärel puhastasime ja pakkisime. Minul, kui kõval kivipilduril oli lausa lubatud peale zucchinisid puhkama minna, samas kui teine tüdruk pidi minema Füüriku juurde pange viskama. Tegelikult olin ma eelmine päev pisut tõbine, seepärast need üüratud boonused.. Kuna aga, me eestlased, pole mingid lahjad sipelgad, siis läksin ikka ka reipal sammul naabertalusse, lootes, et neil on kivid korjatud. Aga kus sa sellega! Jõudsin ikka ka paar ämbrit visata veel enne lõppu.

Seejärel kupatati meid, kui vangilaagri asunikke järgmisele põllule kõplama. Ma arvan, et see kõplus oli üks kõige igavamaid tegevusi üldse ja mu selg hakkas ka kergelt streikima. Tegime ikka natuke tööluusi ka, teised olid nii uimased lihtsalt töökate eestlaste kõrval, et me püüdsime ka vahepeal muneda. 15 minutit enne kella 3 (pidi olema lõpu aeg) viskasime kõblikud nurka ja istusime mõemad maha Rasmusega. Tegelikult, mina lihtsalt ei suutnud enam. Käed olid valusad ja surid ära. Igatahes, läbi ta sai ja läbi ta on.

Õhtul oli meil taas suur pitsaõhtu ja naabrid tulid ka külla. Fürts tuli viskas atv-ga veel kasti õlut ka lauale, ütles, et nautige! Noh, vähemalt ta on helde. Ja tegelikult, neil seal kõrval farmis on märksa paremad tingimused. Töötavad küll kõvasti aga samas saavad midagi vastu ka. Neil on omal dushiruum ja köök ja hästi palju igasuguseid häid sööke. Neil on niisama chillimiseks katusealune diivanitega jne. Nii et nende jaoks võib täitsa väärt olla see töötamine. Meil aga siin on vett läbi laskev lagi - vähemalt meil on nüüd ju see voolik mis vee maha suunab voodi asemel! Ilma ukseta kemmerg, üliräpane farmeri treiler kus me peame oma sööki valmistama jne. Selliste tingimuste eest väga nagu teha ei taha ka midagi.

Mina läksin eile varakult magama, kell ei olnud 11 isegi veel kui juba "tuppa" tulin. Teised pidutsesid veel mõned tunnid ja üsna lärmakas oli, kuna meie putka asub kohe siin väljas istumise koha kõrval.

Mul ei olnud vähimatki aimu mis kell täna alustatakse aga õnneks ärkasin iseseisvalt kell 8.40 üles ja tuligi välja, et kell 9 alustame. Sõin viilu saia ja kalpsasin põllule. Rohisime basiilikuid ja sibulaid. Pärast panime neile heina, et umbrohi ei kasvaks ja seejärel istutasime suurel hulgal peterselli vist. 5 tundi peaaegu, suts vähem kulus. Küll aga on meile üleöö suvi saabunud ja täna oli esimest korda see kuulus päike väljas, keda ma juba sajandeid oodanud olen. Ilmselt oli ta pisut vihane, sest ta otsustas mind nii ära kõrvetada, et ma ei liigu ka. Valu on selline nagu kaks miljonit kõrvenõgest nüpeldaks turjal. Ma nüüd lihtsalt loodan homseks pilvi, kuna igasugune soojuse käes viibimine teeb põrguvalu. Ja muidugi, ma kõik oma päevituskreemid kinkisin Eestist ära tulles lahkelt ära ja oma elupäästja aftersuni jätsin Vancouverisse, sest raske oli tassida ja päikest ju ei olnud. Seda ka ei tea, millal linna saame, et osta midagi.

Päeval rohkem midagi ei teinudki, ma ju ei saanud valguse käes viibida. Korra jalutasime küll jõe äärde, lootuses jahedat tuult kohata aga võta näpust. Ülejäänud ajal olen oma konkus viibinud ja nüüd sõime õhtust. Õhtusöögiks olid burgerid.. Ei saa öelda, et siin just hästi süüa saaks, peamine komponent on ikka sai. Teised jäid sinna kohutavasse treilerisse hängima, ma pesin nõud ja lippasin oma kuuti tagasi. Väljas on vahepeal jube tuul kerkinud, ehk saadab hommikuks mõned pilved kohale. Ilm muutub siin muidugi ka sekunditega aga praegu lubab küll iga päevaga aina hullemaks minna. Me ikka loodame siit nädala lõpus lesta ka tõmmata aga eks näis.

Homme alustame kell 8 nii et uneaeg!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar