teisipäev, 31. märts 2015

Pidu peo otsa!

Heloo seltsimehed!

Seekord alustan lausa eelmisest neljapäevast, kui olin taaskord tööl. Tööpäev ilmselt midagi erilist ei olnud, küll aga mäletan, et olin rampväsinud ja püüdsin õhtul minna ilusti õigel ajal magama aga aju ei suutnud ennast lihtsalt välja lülitada. Eks ma jõudsin ka alles poole 10 aeg koju. Välja tahtsin aga magada seetõttu, et järgnevaks õhtuks oli planeeritud minek kohalikku kantribaari Ranchmans aga muidugi olin ma ka päeval tööl. Juhtus aga nii, et magada ei saanudki ja läksin reedel täiesti uimasena tööle. Ma olin nii väsinud, et süda oli paha ja lõpuks läksingi kella 5 asemel kell 4 töölt koju. Kodus ronisin otsejoones voodisse ja seal sõin ära oma lõuna, mille olin tööle kaasa teinud.

Magasin siis mõnda aega kui juba oligi aeg ärgata, et peole sättida. Iiris lõpetas kell 9 töö, mis järel nad tulid meile ja umbes kell 10 aeg läksime Ranchmani. Positiivne on see, et antud koht asub meist mõne kilomeetri kaugusel ja tegelikult oleme sealt väga palju korda mööda sõitnud aga sisse pole kunagi jõudnud. Alguses, kui uksele lähenesime oli veidi võõras tunne, kuna teised meie ümber tundusid püsikunded olevat, kauboid oma kaabude ja vöödega jne. Esialgu siis oli dokumendikontroll, kus minu dokument skänniti kuhugi masinasse, kus siis tuli mu profiil ette ja samal ajal olime ka kaameras, nii et tegelikult üpris turvaline tunne tekkis. Sisse minnes ei saanud aru kas peab pileti ostma ja mis üldse toimub. Läksingi siis Lati taga oleva neiu juurde ja ütlesin, et me oleme siin esimest korda. Pilet maksis $8 mis oli ka üpris positiivne üllatus. Pileti eest sai riietehoiu ja templi käele.

Esimesed minutid me ei osanudki kuidagi olla õieti aga mõnda aega vaatasime ringi ja leidsime endale siis koha kus istuda. Muide, Ranchmans on eksisteerinud vist juba 43 aastat ja 15 aastal on saanud aasta kantriklubi tiitli. Neil on seal sees nagu muuseum, seintel on pildid tähtsatest rodeo tegelastest ja neil on seal ka sadularuum kus ripuvad lae all erinevad sadulad, mille juures sõitjate pildid ja tutvustused. Minu jaoks väga põnev! Mingi hetk otsustasime Iirisega, et tahame tantsima minna. Nagu te arvata võite, siis kantribaari tants on veidi teistsugune. Nii me siis lollide nägudega seal õõtsusime. Vahepeal tulid professionaalsed tantsijad lavale ja tantsisid line-tantsu, proovisime järele teha aga ei õnnestunud hästi. Üks hetk mingid tüdrukud küsisid, et kas meil on ehk tantsupartnereid vaja, kuna üldiselt tantsitakse seal paaris. Ma ei osanudki kohe midagi vastata, mõtlesin, et kas ta nüüd pakub ennast või mis??? Aga siis hüppasid mingid kaabudega onud kuskilt välja ja üks siis palus mind tantsule. No loomulikult! Okei, ma ütlesin, et ma ei oska seda tantsida ja ta vastas, et pole hullu, ma õpetan! Jessss. Kauboiga kantribaaris tantsu vihtuda! See tants on enamasti keerutamine nii, et naisterahvas lendab ringi ikka päris korralikult. Eemalt lausa hirmus vaadata, et kuidas nad oskavad. Ah ja need onud olid tegelikud tavalised noormehed mitte mingid vanad vuntsidega pässid. No lihtsalt, et asi selge oleks. Ja ausalt, see tants oli niii lahe! Kauboi-onu keerutas mind nii, et mul oli raske järele jõuda vahepeal aga väga-väga-väga lahe oli, ausalt! Ma tegelikult tahaks nende tantsutundidesse minna ja ma arvan, et ma ühel nädalal võtan julguse kokku ja lähen ka. Rasmust ma ilmselt paaritatnsuks nõusse ei räägi aga line-tantsu äkki saan minna ja võib-olla ta on nõus mulle moraalseks toeks tulema (või lihtsalt kohale sõidutama).

Nii, ja edasi.. baaris on ka mehaaniline pull ja no kes see muu läheb pulliga sõitma, kui mitte mina?!?! Okei, see ei olnud mul päris esimene kord. Kunagi aastaid tagasi Rabarockil "sundisid" ka mind sõbrannad pulliga sõitma. Nimelt öeldi meile, et üks meist saab tasuta proovida. Seekord siis aga läksin vabatahtlikult ja maksin selle eest veel ka $10. Algul ma muidugi ei teadnud, et maksmine toimub natuke eemal, laua taga istuva neiu juures kus tuleb allkirjastada ka paberid, et ma vastutan enda eest vms. Dokumenti isegi küsiti! Ja kui ma siis esimese hooga pulli pulditaga oleva kauboi-onu juurde läksin, siis ta seletas, et enne pean maksma ja allkirjastama. Okei, selle aja jooksul juba mingid mehed hakkasid küsima, et NOH LÄHED KA JUBA VÕI??? Eh, okei.. Peab vist minema jah. Maksin oma tasu ja täitsin paberi ja läksin. Jräjekordselt, väga tore oli! Ja ma arvan, see ei jäänud mul viimaseks korraks. Olgu, mul tegelikult on video ka. See, kus ta mingi hetk peatab ja minuga rääkima tuleb, seal ta küsib, et kas ma tahan kiiremini ja kas tahan maha kukkuda.



Üsna pea peale seda läksime vist koju ka. Aa, seda tahtsin ka veel öelda, et seal on selline õue ala, et algus kui õue lähed siis on nagu terrass kus saad niisama olla ja õhku hingata ja siis peale seda terrassi on 5 meetrit ala, kuhu ei tohi jookidega minna ja siis peale seda 5 meetrit on alles see ala kus on suitsetajad. Ehk siis 5 meetrit on täiesti puhas ala kus ei suitsetata ega jooda. Väga huvitav. Ja turvamees/meeskonna liige hoiab silma peal. Üldse seal palju selliseid turvaonusid igal pool. Jällegi, minu arvates hea ja turvaline. Näiteks üks mees oksendas seal õues ja siis ikka kutsuti inimesed, et ära koristaks selle jama. Sama näiteks wc-s. Meil oli naiste wc-s keegi õllepudeli katki teinud ja järgmine kord kui läksin oli ilusti ära koristatud. Oiii, wc-dega veel seoses! Tulen siis tagasi peale esimest külastust ja vaatan, et Rasmusel nägu naeru täis. Käis ka tema meeste wc-s, kus olla mees kes kõige pealt hoiab kraani lahti, et saaksid käsi pesta (seal need nõmedad kraanid kus pead nuppu all hoidma), siis laseb seepi kätele ja kui lõpetad on juba paber valmis, et saaksid käsi kuivatada. Naiste wc-s polnud isegi kätepaberit! Peale rituaali oli tal seal ka valida mitmekümne lõhna vahel, mida siis endale peale lasta. Vot kus teenindus!Päaevasel ajal saab seal baaris muide süüa, neil pidid western toidud olema jne. Reedel näiteks grilliti terrassil siga tasuta ilusa ilma puhul. Said lihtsalt minna ja süüa, TASUTA, ma kordan. Me ei jõudnud kahjuks seekord kuna ma magasin kodus. Aga jah, igati tore.

Ühesõnaga, mulle väga väga meeldis kogu kompott!

Laupäeval magasin lõunani ja õhtul kell 6 juba oligi aeg minna ühe eesti tüdruku juurde õhtusöögile. Seekord oli seal lausa 3 eestlast keda me varem polnud näinud (ja see tüdruk kelle juures õhtusöök oli, polnud üldse kedagi meist varem kohanud). Söök oli hea ja tore oli uusi nägusid näha. Plaan oli vara koju minna, sest ma polnud endiselt ju välja maganud ja pidin pühapäeval tööl olema aga kuidagi läks asi nii, et otsustasime välja minna taaskord. Me käisime veel kodust läbi, et ma saaks riided vahetada ja seejärel läksime ühe eesti paari juurde, kes elavad kesklinnas. Seal sai siis veel oma jagu istutud enne kui kuhugi läksime aga ausalt öeldes, oli selleks ajaks juba kell nii palju kui välja jõudsime, et tundus mõttetu kuhugi sissepääsu maksta, et siis koju minna. Siin nimelt pannakse kell 2 pidu kinni ja kella 1 ajal juba hakkab vaikseks jääma. Lõpuks ikkagi osad läksid kuhugi klubisse ja meie teistega läksime istusime umbes pool tundi kuskil baaris ja läksimegi koju ära. Et noh, erilist mõtet polnud aga samas oli tore vahepeal kümnekesi tänaval jalutada, kõik eestlased! Ma isegi Eestis ei käinud nii paljude eestlastega väljas aga eks kaugel maal on ikka asjad kuidagi teistmoodi ja ehk hoitakse rohkem kokku. 

Pühapäeva ja esmaspäeva veetsin meeldivalt tööl ning täna, teisipäev oli vaba. Tööd ma väga kiruda ei julge enam kuna juba vaatsin, et tunde pannakse vähemaks. Nad nimelt arvavad, et ma olen nii kõvasti töötanud, et jube lausa! Eestlase jaoks on muidugi kõvasti töötamisel teine tähendus kui neil siin. Aga eks siiber on sellegi poolest, hahaha. Tegelikult aga, käisin täna meie kojamehe Gorani juures ja teatasin talle, et me kolime 1. mai välja. Jah, sellised uudised. Küll aga peame me leidma kellegi, kes meie rendilepingu üle võtab, või saama $1000 trahvi! Tegin pildid ja panin netti kuulutuse ja tegelikult käis ka juba esimene vaataja. (Helistas 10 minutit peale kuulutuse üles panemist) ja nad olid ka huvitatud ja võtsid ka juba kontakti kojamehega aga kahjuks neil on kass ja loomad pole siin majas lubatud. Eks me otsi edasi! Seda, kuhu me aga peale 1. maid läheme, on vara küsida. Me ei tea! :) Ja ausalt öeldes, on mul hea meel, et me ei tea. Polegi vaja kogu aeg teada nii palju. Küll aga saab meid ka õige pea eestis näha. Vihjeks nii palju, et juuni kuus. Seniks on aga veel palju seikluseid eest. 

Pilte mul kahjuks see kord lisada pole aga ehk pulli video kompenseerib. Viskan nüüd pitsa ahju ja naudin viimaseid tunde vabast päevast. :) 

3 kommentaari:

  1. Sõbrannad... olen nagu suvakas :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahaha, ei ole. :D Ma ei arvanud, et keegi seda siin üldse loeb peale mu ema :D

      Kustuta