teisipäev, 28. aprill 2015

2 päeva veel Kanadas :O




Ühel õhtul käisime ära lõpuks "mäe otsas" kus sai siis Calgaryt vaadatud ja poutini söödud. Tegelikult söömise ja vaatamise vahel käisime veel kesklinnas jalgsi Winnersis, kuna mul oli vaja vist uut rahakotti. See sündmus vist oli üks väheseid tegevusi nädalate jooksul. Üle jäänud aja olen tööl käinud nii palju kui võimalik. Rasmus on olnud kodune, seega ka tema elus ei ole midagi huvitavat toimunud. Mul ikka tööl vahel mingeid seikluseid on aga ei midagi erilist. Eelmisel laupäeval planeerisime teha väikese lahkumisistumise aga kuna ka teistel eestlastel Kirstil ja Urmol oli plaanis just laupäaev oma lahkumispidu pidada siis kutsusid nad meid hoopis reedel omale külla. Nimelt ei saanud me ühist koosviibimist teha, kuna nende koju poleks mahtunud ja ma ei teagi, osad vist ei suhtle ka omavahel või miskit sellist. Igatahes, käisime neil siis külas ära ja lisaks tulid veel Caroline ja Krister, kes elavad nendega samal tänaval nii et ka nemad nägime siis viimset korda ära. 

Koju jõudsime vist 1 aeg öösel. Järgmine päev pidin mina paariks tunniks tööle minema ja siis koju külalisi vastu võtma. Pidin algselt õhtuni tööl olema aga töökaaslane oli õnneks nõus mind paar tundi asendama. Koju jõudsin poole 7 aeg ja juba olidki külalised kohal. Külas käisid siis see kord Indrek, Anni, Iiris, Meelis ja Dima. Ja üks minu mehhiklasest töökaaslane Renatta tuli ka hiljem. Kuna me õige pea oleme kolimas, siis kodus meil erilist süüa enam pole ja tellisime pitsad. Hiljem läksime kohalikku klubisse Marquee, mis ei olnud väga minu maitsele aga oli mis ta oli. Pühapäev möödus puhkeasendis ja täna oligi vaja taas tööle ronida.

Tööle jõudes olin üsna pettunud, kuna eelmisel nädala valmistasime poodi ette visiidiks (mis aga lükkus edasi homsesse) aga kui täna kohale jõudsin, nägi pood õudne välja ja ma pidin selle oma 6 tunnise vahetuse jooksul normaalseks saama. Mul oli ka uus tüdruk aitamas aga tal peab kogu aeg järel käima ja üle vaatama ja näpuga näitama mis teha tuleb. Õhtul kui kassasid sulgesin ajas lausa närvi juba, kui ta väitis, et kõik on tehtud ja enam pole midagi teha ja mul ei olnud lihtsalt enam aega tal sabas käia ja näpuga järge ajada. Alati saab midagi paremaks teha. Eriti kui visiit tulemas. Võta kasvõi lapp kätte ja puhasta riiuleid. No mida iganes. Siis ta passis mul seal kõrval ja vaatas pealt kuidas raha lugesin. Aga ma otsustasin ignoda, kuna täna oli siiski mu eelviimane vahetus!

Homme siis leiab aset see kaua oodatud hirmus visiit, millest mul ausalt öeldes on suht suva. No selles suhtes, mitte et nüüd nii suva oleks aga kõik alati räägivad need tähtsad tegelased nii hirmsateks nagu see oleks mingi püha sündmus. Jah, no see ongi väga oluline, et meil kõik korras oleks ja asjad sujuksid jne aga no ülemäära mingeid tädisid karta pole nagu vaja. Iseenesest täitsa toredad tädid on. Homme siis ongi viimane vahetus ja peale seda lähen saan vist ka veel linnapeal töökaaslastega kokku ja teeme viimase õhtusöögi. Kolmapäeval peab korter läikima ja tuleb teha move-out-inspection vms mis tähendab, et käime korteri koos tolle majamehega läbi ja vaatame kahjustused üle, lisaks peame andma talle aadressi kuhu saata tšekk meie deposiidi rahaga. Ei, nad ei suuda seda arvele kanda. Peale seda siis loodame, et Irka ja Melka meid peale korjavad ja laheme nende juurde. 

Neljapäeva hommikul on meil lend Calgary-Cancun nii et arvatavasti järgmised muljed tulevad juba Mehhikost. 

Hetkel veel on raske aru saada, et kahe päeva pärast Kanadast ära läheme. Ei taha nagu veel. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar