reede, 4. juuli 2014

Kolmapäev, neljapäev, reede

Kolmapäev

Oi-oi kui raske on olla. Alustasime tööd kell 8 ja töötasime 9 tundi - püstijalu! Rasmusel oli au erinevaid kaste kokku panna ja mina lasin aga kirsse nendesse kastidesse, olles viimane lüli kirsisorteerimises. 9 tunni hulka kuulus kaks 10 minutist pausi ja üks 30 minutine paus. Jalad on valusad ja uni on suur. Ärkasin kell 5.30 kirsikorjajate peale üles, lärmasid siin va sindrinahad. Ja nüüd meil vist ongi tulemas sellised pikad päevad, mis tähendab, et Internetis viibimise lootus on väike ja ega kirjutada ka suurt pole sellest pakkimismajast.
No eile oli Canada Day ehk siis linnas olid pidustused ja käisime ilutulestikku vaatamas, mis üllatas ikka korralikult. Oli teine viis korda pikem kui Tallinna linna uus aasta saluut! Tegin mõned videod ka, püüan need kunagi Interneti olemasolul üles laadida.
Hetkel tõepoolest ei suuda sisukamat juttu rääkida, lähen magama ära ja suure tõenäosusega homme linna ei lähe, seega ilmselt jõuan alles postitada ja kirjutada ülehomme. Mul on ju sünnipäev ka ülehomme! Mitte, et see midagi muudaks, kuna ma töötan pakkimismajas suurema osa päevast ja õhtuks olen kapsas aga mis seal ikka. Muidu ilm on meil eriti ilus viimased kaks päeva, see tähendab, et ööd on soojad! Suurepärane. :)

Neljapäev

Kui ma eile arvasin, et tööpäev oli raske siis ma eksisin. Täna 13 tundi! :) Igasugune emotsioon puudub. Magama!

Reede
Sünnipäev! Ja tööpäev. Muu info puudub. Aega on vähe ja homme jälle töö! Olge tublid. :)

Me oleme kahe peale vaat, et Eesti keskmise palga juba varsti teeninud siin paari päevaga aga ikka sööme makarone. :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar