teisipäev, 23. detsember 2014

Häid pühi!

Tere taas! Nüüd võib küll öelda, et pole üsna kaua kirjutanud miskit tarka. Või üldse midagi.
Ega ei olegi olnud midagi, mida kirjutada, kuigi tegelikult on ikka üks jagu asju toimunud aga kuna ma neid kirja pole pannud, siis ju ei mäleta.

Tegelikult olid vahepeal üsna keerulised ajad, raskused töö leidmisega jne ja ega siis ei taha ju üle päeva kirja panna, et "oi näe uus päev - ikka otsin tööd!" Nüüdseks aga õnneks oleme siis jõudnud nii kaugele, et Rasmus alustab jaanuaris naftas tööd. Hetkel seal põhjas töö seisab aga õige pea, 5. jaanuari paiku alustatakse täie hooga. Selle tarvis pidime talle ka soetama viimase raha eest näiteks $200 eest botikud. $200 dollarit kummarite eest?!?! Ma sain Wal-Martist kaheksateistkümnega. Olgu, tegelikult on need tal ikkagi tööbotikud ja hoiavad -50 kraadi külma ka. Mingi veekindla kummiürbi sai ka hingehinna eest ja veel üht-teist ning paar asja on veel puudu. Ma hetkel veel ei teagi, mis ma siin üksi täpselt peale hakkan, kuna ilma autota ei pääse ma isegi trenni. Ah, ma ise sain ka tööle kaubanduskeskusesse üle tee nii et see on ka väga positiivne. Eriti see osa, et saan tööle kahe minutiga ja ei pea kuskil pimedatel tänavatel hulkuma üksi pimedas. Tegelikult ma veel tööl pole käinud aga ootan nüüd, et millal saan minna esimest päeva.

Paar päeva siin tegime ka orjatööd, millest lisan vaid ühe pildi. Ja jäägu see nii.
Ma vist ei ole rääkinud ka seda, et me hakkasime trennis käima. Nimelt hakkab Rasmus seal põhjapoolusel ju rasket tööd tegema ja tööandja ütles, et mingu trenni. Nii me siis valisime ühe spordikeskuse, kus on veekeskus, rühmatreeningud, spordisaalid, ronimisseinad, liuväljad jne hinna sees, nii et minu jaoks vähemalt väga tore. Käisimegi uisutamas ka juba ükspäev, kui ei viitsinud trenni tegema minna. Muidu üldjuhul käime saalis ratastega sõitmas ja siis ujumas peale seda. Õigemini siis niisama vees vedelemas. Need spordikeskused on linna omad muuseas, nii et väga tore.
 

 Vahepeal toimus meil ka eestlaste jõulupidu, kus sõime hapukapsast ja verivorsti ning muud head paremat. Oli üsna tore pidu ja vahetasime ka väikeseid kingitusi. Nüüd aga on kätte jõudnud päris jõulud ja me peamegi käima ära vene poes ja vaatama kas leiame sealt hapukapsa või peame jälle teise linna otsa sõitma. Peale seda teen valmis veel kartulisalati. Muuseas, siin on jõulud ainult 25. detsember aga mina kavatsen ikka traditsiooniliselt 24. hapukapsast sisse vehkida. Paar pilti veel ja siis pean hakkama liigutama taas. Kõigile häid pühi ja toredat aasta lõppu ning, et järgmine aasta tooks veel rohkem huvitavaid sihtkohtasid ja seikluseid!


Kaubanduskeskuses on meil jääkarud.
Kodune kartulisalat ka.



 
Ja siin lihtsalt üks tervislik hommikusöök


 
 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar