kolmapäev, 22. oktoober 2014

Korteri elu


Kodutänav

Meiega samas koridoris on veel kolm korterit. Vastas korteri elanik on Uksepaugutaja, käib edasi-tagasi 6 korda päevas, seal juures hilja õhtul ja talle meeldib hirmsasti uksi paugutada. Nii, et ma ehamatan pidevalt üles selle peale. Eile saabus ta koju lausa klaaside klirinal, mis tõttu ma arvasin, et keegi on meie korterisse sisse murdnud ja on köögikapi kallal. Ja kui Uksepaugutaja enda ust lahti keerab, on sama heli nagu keegi keeraks meie ukselukku lahti.

Teiseks naabriks on kaks röökivat titte. Hommikust õhtuni - õhtust hommikuni. Tegelikult päeval on vaikne üldjuhul aga õhtul kuskil kella kuuest kuni kella üheni öösel. No võib-olla tollel titel kasvavad hambad, mis siis ikka. Õnneks kui ma panen muusika näiteks käima siis on veidi parem aga pigem ma arvan, et asi on vanemates, kuna pidevalt lendab mingeid asju vastu seina. Ma paar korda olen koputanud ja vastu seina, kui juba kuuendat korda mingi hirmus kolakas käib selja taga. Ja seal on üks tädi kes karjub ka pidevalt. 

Kolmanda naabri korterist tuleb tihti imelikke kosmose hääli aga see mind ei häiri, sest nad on piisavalt kaugel meist, et me seda siia ei kuule. Ma mööda kõndides on kuulnud lihtsalt. Ükskord lausa seisin ja kuulatasin hetkeks, et mis hääl see huvitav on. Imelik, ma tean.

Ja mõnikord, kui ma kuulen enda ukse taga sabistamist siis ma piilus sellest uksesilmast. Igaks juhuks. Et keegi sisse ei murra. Öösiti kiikan ka aknast välja, kui mingit kolinat kuulan. Aga ma arvan, et ma varsti harjun ära selle esimesel korrusel elamisega ehk.

Oi, ja see üleval naaber! Käib kaks korda päevas 30 minutit dushi all! Mis ei olegi otseselt midagi imelikku aga ta vesi voolab mööda meie torusid ja see hääl! Oi see hääl mis sellega kaasneb... :)

Nii siis, nagu võite mõista on mul raskusi kohanemisega selles valjus keskkonnas. 

Igatahes, paar päeva tagasi otsustas üks hea onu meile hunnikus tasuta kallist mööblit anda. Tegelikult ostsime temalt väga soodsalt teleka ja koju jõudes oli ta meili saatnud, et ehk tahame ka magamistuba. Tal oli see ka pisku eest müügil, $660 vist küsis. Kuigi tal oli vileuus madrats juba ainuüksi üle $1000. Seda tean ma selle pärast, et sain madratsiga tšeki kaasa. Mööbel maksis omal ajal üldse $8000 aga no mis teha. Kingitus tuleb vastu võtta. :)

Laupäeval saabub juba Raili ja siis on loodetavasti rohkem huvitavat tegevust. Plaanime millalgi minna ka Banffi ja vist ka Icefields parkwayle kuhu ma olen tahtnud suvest saati minna. Ja kindlasti veel palju põnevat. Seniks aga paar pilti siis. 


Selle teleka saime $120 eest ja telekalaua saime kingituseks. DVD saime ka kingituseks.
Diivanit meil veel ei ole aga see on ka väga mugav ajutine lahendus
Pesuehtne VOODILINA :) Väga südant soojendav leid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar